Hunde dyrlæge

Søger du en hunde dyrlæge? Hos Dyrlægehuset Arken står vi klar til at tage os af din hund i rolige rammer, der skaber tryghed for både dig og din hund. Som hunde dyrlæge kan vi hjælpe med enhver type behandling, din hund måtte have brug for. Derfor kan du blandt andet få hjælp til tandrensning af hund samt vaccination af hund.

Vores hunde dyrlæge skaber en tryg oplevelse

Vi udfører en lang række undersøgelser og behandlinger i forbindelse med både medicinske og kirurgiske lidelser og vi råder over moderne og avanceret udstyr. Hos os har du også mulighed for at tegne et sundhedsabonnement, såkaldt VetPlan til hund. For et mindre månedlig beløb er den årlige vaccination gratis, desuden har du hvert år en gratis konsultation , du får 25% rabat på tandrens, foruden en række andre fordele til din hund.

Hos Dyrlægehuset Arken vægter vore hunde dyrlæger omsorg og åbenhed højt, ligesom kvalitet også er afgørende i vort arbejde. Vore dyrlæger gør derfor også meget ud af at skabe så behagelig og rar en oplevelse som muligt for din hund, så du kan føle dig helt tryg ved at lade os stå for behandlingen af din hund - hvad end det drejer sig om kastrering af hund, sterilisering af hund eller en helt tredje behandling.

Kig forbi vores hunde dyrlæge

Uanset om din hund trænger til en tandrensning, eller det er blevet tid til den årlige vaccinering, så står vores hunde dyrlæge i Helsingør, tæt på både Espergærde og Humlebæk, klar til at behandle din hund både nærværende, professionelt og sikkert.