Tag vare på din gamle kat, den fortjener det.

senior kat
Med senior pakken sparer du 1000 kr

Vidste du at .....

• Senior katte har øget risiko for udvikling af nyresygdom og forhøjet stofskifte (hyperthyroidisme). Begge sygdomme kan være alvorlige lidelser, der giver katten vægttab, ændring i appetit og nedsat trivsel. Opdages de i tide, kan medicinsk behandling gøre, at sygdommene ikke udvikler sig så hurtigt.
  • Mange gamle katte går med smertefuld tandsygdom, uden at du ved det. Det er vigtigt at opdage tand - og mundhulesygdomme, så de kan blive behandlet, så katten kan have en smertefri tilværelse med høj livskvalitet.
  • Katte over 10 år har øget forekomst af slidgigt i led og knogler, der giver smerter, hvilket betyder at katten får sværere ved at soignere sig selv og er mindre aktiv, den sover mere.
  • Forhøjet blodtryk kan ses som primær sygdom eller kan være en følge af nyre - og/eller stofskiftelidelse.
  • Ældre katte har desuden større hyppighed af kræft i ydre og indre organer. Kræft i indre organer kan ofte opdages ved røntgenundersøgelse.

En tidlig diagnosticering er vigtig for en succesfuld behandling. Vi har sammensat en senior pakke, der består af følgende:

1. Grundig klinisk undersøgelse inklusiv mundhule undersøgelse
  2. Beroligende indsprøjtning
  3. Udtagning og undersøgelse af blodprøver specielt tilrettet senior katte
  4. Udtagning og undersøgelse af urinprøve
  5. Måling af blodtryk
  6. Røntgenundersøgelse - oversigtsbillede af hele katten.

Normalpris 4880 kr

Pakke pris 3880 kr